onze vermelding op www.keurmerk.info

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Wat is de levertijd momenteel?
  • 3 weken.
Hoe plaats ik een bestelling?
  • Via onze webshop.
  • Via de mail info@hetsteigerhouthuis.nl (bijvoorbeeld bij afwijkende afmetingen).
  • Via de telefoon.
  • Via de showrooms
Bestellen via de webshop gaat als volgt:

Klik op het gewenste meubel, kies vervolgens de juiste afmeting en daarna de gewenste afwerking/kleur. Vervolgens klikt u op bestellen, daarna komt het meubel in de winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van de bestelde meubels. U kunt ook eventueel weer gewoon terugkeren naar de webshop door op verder winkelen te klikken.

Als u elk door u gewenste meubel in de winkelwagen heeft geplaatst en wilt afrekenen, geeft u eerst aan of u de meubels zelf komt afhalen of dat deze bezorgd moeten worden en binnen welke afstand van Zuidbroek (Gr.) bezorgd moet worden (leest u a.u.b. ook de voorwaarden op de bezorgpagina). Vervolgens klikt u op afrekenen. Hier vult u de gevraagde invulvelden in. Hebt u nog een bepaalde wens of moet bijv. de tafel uit elkaar geleverd worden, dan kunt u dit in het veld “Bestelling opmerkingen” invullen. Als de velden allemaal zijn ingevuld, controleert u of u de juiste artikelen en afmetingen besteld heeft. Klopt dit, dan kunt u voor een van de drie betaalopties kiezen:

  • Betalen via overschrijving. U kunt uw betaling overschrijven naar IBAN: NL63 INGB0008033978 t.n.v. Het Steigerhouthuis in Zuidbroek o.v.v. uw bestelnummer. De meubels worden pas verzonden als het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven.
  • Betalen via Ideal. Kies uw bank en u kunt gewoon veilig via uw eigen bank betalen.
  • Betalen bij afhalen of bezorging. U kunt bij afhalen of bezorging binnen 50 km met de pin en contant betalen. Bij bezorging van 50 km van Zuidbroek (Gr.) of meer, kunt u alleen contant aan de koerier betalen.

Vervolgens kunt u de Algemene Voorwaarden lezen en bevestigen dat u hiermee akkoord gaat. Daarna klikt u op bestelling plaatsen. U krijgt hiervan gelijk een bevestigingsmail. Gebeurt dit niet, kijk dan even bij uw spamberichten, hier komt onze mail helaas wel eens terecht . Binnen 2 werkdagen krijgt u van ons een mail in welke week uw bestelde meubels gemaakt/klaar zijn.

Bestellen via de mail:

Hier kunt u uw bestelling plaatsen als u afwijkende afmetingen heeft. Vermeldt a.u.b. het gewenste meubel, de gewenste kleur, de gewenste afmetingen, uw adresgegevens en telefoonnummer. Binnen 2 werkdagen zullen wij uw email beantwoorden.

Bestellen via de telefoon:

Wij proberen altijd de telefoon op te nemen, dit lukt helaas niet altijd, maar als u uw naam en telefoonnummer in de voicemail inspreekt, bellen wij u zo snel mogelijk terug. Ook kunt u de terugbelservice invullen, dan bellen wij u.

Bestellen via de showrooms:

Wij kunnen ons voorstellen dat u bepaalde ontwerpen of vragen eerst even persoonlijk met één van onze adviseurs wilt bespreken. Of voor dat u besteld de meubels eerst in het echt wilt bekijken. Daarom hebben wij in Wormerveer (N-H) een showroom die 7 dagen per week open is. (adviseur op afspraak aanwezig) En een showroom in Zuidbroek (Gr.) Deze showroom is op afspraak geopend.
In beide showrooms kunt u uw bestelling doorgeven.

Welke kleur?

Als één van de weinige aanbieders van steigerhout meubelen, biedt Het Steigerhouthuis de meubels zonder meerprijs (zit dus al bij de prijs in) compleet in kleur aan. Wij kunnen de meubels met 3 verschillende kleuren/washings behandelen. (Ook te zien bij elk artikel onder de rode tab “afwerkingen”)

  • Greywash

Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met greywash. Greywash geeft het meubel een “Old look” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt grijs.

  • Whitewash

Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met whitewash. Whitewash geeft het meubel een “strakke” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt spierwit.

  • Blackwash

Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met blackwash. Blackwash geeft het meubel een donkere uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt pikzwart.

  • Brownwash

Als u deze washing kiest, wordt het complete meubel behandeld met brownwash. Brownwash geeft het meubel een “authentieke” uitstraling. Let op: het is een wash, je ziet de houtnerf er nog gewoon doorheen. Het meubel wordt dus niet echt bruin.

  • Greywash/Whitewash

Als u deze washing combinatie kiest, wordt de bovenkant/bovenblad van uw bestelde meubel behandeld met greywash en het onderstel behandeld met whitewash.

  • Blackwash/Whitewash

Als u deze washing combinatie kiest, wordt de bovenkant/bovenblad van uw bestelde meubel behandeld met blackwash en het onderstel met whitewash.

  • Brownwash/Whitewash

Als u deze washing combinatie kiest, wordt de bovenkant/bovenblad van uw bestelde meubel behandeld met brownwash en het onderstel behandeld met whitewash.

  • Onbehandeld

Als u uw meubel onbehandeld wilt bestellen, neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de bezorgkosten?

Omdat wij de klanten, die de meubels zelf afhalen niet willen laten betalen voor iets waar ze geen gebruik van maken, hebben wij geen prijzen met “gratis bezorging” , zoals veel duurdere aanbieders wel hebben. Hieronder een overzicht van de bezorgkosten die van toepassing zijn:

  • Binnen 10 km van zuidbroek €15,-
  • Binnen 25 km van zuidbroek €25,-
  • Binnen 30 km van zuidbroek €30,-
  • Binnen 50 km van zuidbroek €40,-
  • Rest van Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) €50,- (contant aan koerier voldoen)
  • België (Alleen Vlaams Gewest) €99,-
  • Duitsland in overleg

De bezorgkosten zijn per levering, niet per artikel.

U kunt uw keuze van bezorging selecteren in het keuzemenu in de winkelwagen. De bezorgkosten worden gelijk bij de totaalprijs berekend m.u.v. de laatste optie, deze bezorgkosten kunt u bij aflevering contant aan de koerier voldoen.

De koerier komt meestal alleen, daarom vragen wij u om even mee te helpen uitladen. De steigerhout meubels worden tot aan uw voordeur bezorgd, dit i.v.m. de verzekeringskwestie.

Hoe onderhoud ik mijn meubel?

U kunt uw steigerhout meubel met een vochtige katoenen doek afnemen. Wilt u het meubel na verloop van tijd weer een frisse look geven, dan kunt u het meubel licht opschuren en daarna opnieuw behandelen met een washing. (zelfde kleur bij ons verkrijgbaar)

Bij buiten gebruik is het raadzaam om in de winter een klosje onder de meubels te zetten, zodat de meubels niet constant in een plas water of in de sneeuw staan. Het is niet verstandig om de meubels helemaal in te pakken met een afdekzeil, omdat de meubels dan niet kunnen “ademen”, waardoor de kwaliteit eerder verslechterd.

Hebben jullie een showroom?

Wij hebben een showroom in Wormerveer (N-H) Deze is 7 dagen per week geopend. Hier zijn op bepaalde tijdstippen adviseurs aanwezig. (Zie voor de openingstijden en info de showroom pagina)
En wij hebben een bescheiden showroom in Zuidbroek (Gr). Hier kunt u op afspraak diverse steigerhout meubels bekijken (kan ook ‘s avonds)

Wat is de levertijd?

De actuele levertijd kunt u bovenaan deze pagina vinden.

Wat is Mollie?

Mollie is een vertrouwd en gecertificeerd bedrijf die de Ideal betalingen voor ons regelt.

Op welke manier kan ik betalen?

Betalen kan vooraf, maar ook achteraf. Wij vragen namelijk geen aanbetaling!!

U kunt op de volgende manieren betalen:

  • Via overschrijving (Uw bestelling wordt pas geleverd als de betaling binnen is.)
  • Via iDEAL
  • Via pin (alleen bij zelf afhalen en bezorging binnen 50 km)
  • Contant
Hebben jullie een afhaalpunt?

U kunt uw bestelde meubels op afspraak komen afhalen. Schuin tegenover Sluisstraat 45 in Zuidbroek staan meerdere loodsen. Via de grote roldeur komt u in onze werkplaats. (Naast deze deur zit een belletje) U kunt uw meubels dus niet bij de showroom afhalen.

Ik heb geen bevestigingsmail /antwoordmail ontvangen?

Wij mailen u altijd binnen 2 werkdagen terug. Heeft u geen bevestigingsmail van uw bestelling of antwoord op uw vraag ontvangen? Dan kan het volgende fout zijn gegaan:

  • Uw emailprovider ziet onze mailtjes als spam en heeft onze mail in uw spambox/ongewenst box gedeponeerd.
  • U heeft een typefout gemaakt en ons het verkeerde emailadres doorgegeven.

Facebook

Adres

Sluisstraat 45
9636 AN Zuidbroek
(Alleen op afspraak)
Tel: 06-21108633

Terugbelservice

We bellen u graag terug om uw vragen persoonlijk te bespreken.

Terugbelservice